آمارها نشان می دهد شیائومی در صدر فروش گجت های پوشیدنی در دنیا ایستاده است. این در حالی است که شرکت آمریکایی اپل در این رده بندی با اختلاف در جایگاه دوم قرار گرفته است. این اطلاعات بر اساس آمار منتشر شده از سوی شرکت معتبر تحقیقات بازار Canalys برای سه ماهه سوم ۲۰۱۹ بدست آمده است. موفقیت گسترده Mi Band به شیائومی کمک کرد تا به برند شماره یک در بازار گجت های پوشیدنی بدل شود. محموله های گجت های پوشیدنی هوشمند این شرکت با ۱۲.۲ میلیون واحد، سهمی ۲۷ درصد از بازار را در سه ماهه سوم سال اشغال کرده اند. این سهم از بازار رشد چشمگیر ۷۴ درصد را نسبت به سال گذشته نشان می دهد.

پر واضح است که راهبرد اصلی شیائومی، این شرکت را در صدر فروش گجت های پوشیدنی قرار داده است. در این رده بندی اپل با ۱۵ درصد از سهم بازار در جایگاه دوم قرار گرفته است. جایی که ۶۰ درصد از محموله های ارسالی این شرکت به جدیدترین سری ساعت های اپل واچ ۵ اختصاص یافته است. در ماه جاری، شرکت اپل به منظور جلب مشتری قیمت سری Watch 3 را به ۱۹۹ دلار کاهش داده است. Canalys همچنین یادآوری شد اپل بالاترین رشد سالیانه خود را از در سه ماهه دوم ۲۰۱۷ ثبت کرده است. در ادامه هواوی با ۵.۹ میلیون واحد و ۱۳ درصد از سهم بازار در رده سوم قرار گرفت. به لطف فروش چشمگیر در چین، این شرکت رشد ۲۴۳ درصدی سالانه را تجربه کرده است.

کلیدی ترین محصول در فروش گجت های سلامت شرکت اپل، اپل واچ سری 3 بوده است. مدل LTE بیشترین فروش را در دنیا به خود اختصاص داده است. حال اگر گوگل تصمیم بگیرد که از پروژه «پیکسل واچ» مشهور خود رونمایی کند رقابت در این بخش بازار به نقطه اوج خود خواهد رسید. با این حال، Garmin در حال حاضر دومین تامین کننده smartwatche پس از اپل به حساب می آید.

هواوی برخلاف شیائومی و اپل، هر دو محصول مچ بند تناسب اندام و ساعت هوشمند را تولید می کند. این تولید توام به این شرکت کمک کرده تا رشدی قابل توجه را تجربه کند. از طرف دیگر سامسونگ تنها توانسته جایگاه خود را در رتبه پنجم حفظ کند. البته Canalys خاطرنشان کرده Galaxy Fit با استقبال خوبی از سوی مصرف کنندگان در آسیا روبرو شده است.

منبع gizmochina

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه